TRÖTT!

Jag trodde aldrig att jag skulle överleva gårdagen.
Jobbade på Carlings 9.30-17.00 och det var jättemycket att göra. Men ack så roligt det var :D När jag är helt slut runt kl 16.00 ringer Susanne och säger att det är nattklubb på Koriander och att det måste vara någon som jobbar i garderoben. Bara att bita ihop tänkte jag, och körde självklart garderobspasset också. Så jag hann precis hem och äta, vila en sekund och byta om, innan jag satt på nästa jobb. 02.30 var klockan när jag äntligen fick gå hem och sova. HÅRD DAG!
Det roliga är att jag kommer ha såna jävliga dagar på fredag och lördag också, så ni kan ju gissa hur död jag kommer vara på söndag? Då ska jag äta pizza, godis och bara ligga i sängen och kolla på film. Längtar!

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Sebastian är också ledig, så vi ska väl hitta på något. Blir antagligen en jäkligt lugn dag. Skönt. Skulle vilja dra ner till Carlings och köpa massa kläder, men jag ska hålla mig tills lönen kommer iallafall. Varför vet jag inte, men det känns bättre så?

Min Jennybenny verkar ha det bra i staterna, grundat på det man läser i hennes blogg. Sjukt cool tycker jag att hon är som bara drar ifrån allt och flyttar till USA . Önskar jag vore så modig.

Nu växer hungern i mig. Och det är inte en känsla jag tycker om, så nu ska jag bege mig mot köket. Detta underbara kök med en massa gott i. Kök är underskattat. Mat är underskatta. Om det inte var skadligt så skulle jag bara sitta och äta mat hela dagarna. MUMS!

Nej som sagt. Dagen går och hungern växer. HA DE!

Kommentarer
Postat av: jenny

JAAA du bloggar!! :D

Du anar inte hur lycklig det gor mig!

Ska forsoka ringa snart sa vi kan prata lite.

Sa skont att antligen ha lite tid att lasa vad ni gor dar hemma. Saknar er som fan. Men jag har det sjukt bra! For bra for att vara sant.

Las mammas mail sa forstar du!

Hors snart sis!

alskar dig!

2009-05-22 @ 04:19:37
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Amäääända

Dålig uppdatering frida! ;P

2009-05-25 @ 11:22:40
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0