Tisdag!

Nu är min helg avklarad. Min helg är lika med söndag & måndag, eftersom jag jobbar fredag och lördag. Blir lite konstigt när alla andra jobbar vardagar och är lediga på helgerna.. Men men .. Är väl inte tänkt att jag ska jobba natt hela livet.

Snart ska jag iväg och avverka lite jobb på Carlings. 13-19. Spännande då jag ska få stänga butiken helt ensam idag! Älskar att prova nya saker :) Ser verkligen fram emot att jobba idag. Jag är laddad!
Sen måste jag även köpa lite nya kläder, så jag inte kommer i samma hela tiden. Kan lätt bli så att jag har en garderob fullspäckad av BARA Carlingskläder i slutet av sommarn. Men vad gör det? Snygga är dom.
Funderar starkt på att inviga mina gladiator-sandaler idag. Men jag vet inte om det är så bra att jobba i dom för första gången. Kan iofs ha med ett par till ifall man får för ont..

Förresten Stina-Berit!! Du ska komma in och hälsa på mig! Det har du lovat! Det var cirka...89 år sen jag såg dig också, så det är fan på tiden. Halsbölden är borta nu, så släng dig på bussen och säg hej!
Där visade jag vart skåpet ska stå.
Det tar vi en bajs på. Hej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ge mig en hast!!

2009-05-26 @ 16:59:22
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0