Regn, regn, regn..

Jag är ledig, och det innebär regn. Det är så jäkla tråkigt. Så fort jag är ledig så ska det vara dåligt väder. Och i helgen, när det ska bli högsommarvärme, ja då jobbar jag både dag och natt. TACK för det vädergudarna. Ni måste älska mig.

Idag ska jag iallafall ner på stan och köpa mig nya kläder. Det behövs nu.
Var skitkul att jobba igår. Det blir bara roligare och roligare för varje ny jobbdag som går. Det roligaste som hände igår var nog att Stinaberit äntligen släpade sitt feta arsle ner på stan och hälsade på! Det var inte igår om man säger så! Senaste gången tror jag var näst sista matchen i SM-slutspelet i ishockey om jag inte minns helt fel. Gabby var såklart med också, och det uppskattar jag inte mindre. Känn dig inte mindre älskad kära vän!
Nästa vecka ska vi hänga! För jag är ledig hela veckan (läs vardagar). Hoppas på en bilbingo om Gabby har hunnit planera tills dess, Mongo.

Viktoria tar studenten om exakt 2 veckor. Det är helt sjukt. Jag känner lyckan och nervositeten med henne. Kommer ihåg hur uppe i varv jag var. Kunde inte sova, drömde mardrömmar osv.. Och känslan när man stod där och äntliiigen fick springa ut... det går faktiskt inte att beskriva. Det är once in a lifetime. Hoppas verkligen att jag får ledigt den dagen, annars blir det väldigt mycket tråkigare.

Nu är jag helt sinnessjukt hungrig, så jag måste slänga i mig nån mat. Robin var förresten orolig över att jag inte äter nån mat när jag jobbar. Men herregud, tänkte jag. LUGN! Mat är det jag lever för. Det ser jag allt till att få i mig. Den dagen jag slutar äta.. jaa...den finns inte.
Men vi ses på stan! HAAAAAAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0