Puuuh..

Äntligen är jag lite ledig på denna helg.
Har jobbat idag till 16.30 , så jag kom hem till mors-dag-middag på bordet. Mycket gott. Potatisklyftor med kyckling och ädelsostsås. Måste säga att den såsen var...nog den godaste såsen jag ätit. Utan att överdriva.
Mamma fick en blomma och lite kläder. Lite efterrätt hann vi också med. Gott, gott.

Var jätteroligt att jobba idag. Jobbade helt själv hela dagen. Bara 4 timmar, så det är ju inte mycket. Oj, vad det är roligt att hänga om och sälja osv osv..Tror jag har hittat min plats i jobbvärlden. Känns så än så länge iallafall.

På Koriander har det varit myyycket bra denna helg. Fredagen hade vi helt okej med folk. Mycket bättre än tidigare fredagar. Måste vara för värmen. Koriander har ju den härligaste och mest underbara terassen. Inget slår den på sommaren! På lördagen var det sjukt mycket folk. Det gillar vi! 780 på rulle tror jag bestämt att det var. Sjukt kul! Fast ingen har ju jacka med sig nästan, så det var inte så mycket för mig och Emmie att göra, mer än att ta betalt.
Rolig helg iallafall och jag hyllar våra kära stamgäster till skyarna! Oj vad ni är trevliga och bra!

Har även inhandlat 2 hoods idag. Om ni undrar. Orkar inte ta kort på dom, så ni får se dom nånannangång.

(Hej Amanda) där kom din hälsning ;)

Fick ju reda på att Kicksibollen har börjat blogga också, så jag kollade igenom alla hennes nya inlägg nyss. Ärligt talat. Hennes kära kära kära lillasyter Ebba, MÅSTE vara den sötaste som går på denna jord. Kolla in videon: http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6945939.

Måste spana efter Bänny idag på Söndagsparty! HON SKA VARA DÄÄR :D Tänk om man ser henne. Haha, då skrattar jag nog litegrann.
 
Nej, nu vankas det spel med familjen och Fasen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

sag du mig !?!

2009-06-01 @ 04:54:41
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack ;) haha

2009-06-03 @ 10:33:32
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0