God morgon!

Jag tänker som sagt fortsätta blogga. So enjoy, här kommer ett till inlägg.

Dagens inlägg blir lite kortare eftersom jag alldeles strax måste iväg och jobba. Jag ska öppna butiken och är därför lite nervös. Larm och sånt. Inte min grej. Men det ska bli så sjukt kul. Alltid kul att få förtroende och få testa nya saker !
Så kom gärna in och hälsa på och köp något vackert plagg idag ;)

Igår färgade jag håret. Det var lite komplicerat kan jag säga. Jag har ju nämligen blonda slingor i håret, och att undvika att färga dom var inte det lättaste. Men med min smidighet och med lite hjälp av Sebastian ( som förövrigt inte har en framtid som frisör) så gick det tillslut. Så jag är nöjd.

Det stinker popcorn i hela rummet också. Råkade salta dom alldeles för mycket igår så vi kunde ju inte äta upp allt. Och jag orkar verkligen inte gå till köket och tömma dom. Så nu får dom stå här och lukta. Sebastian kanske tar dom sen om jag har tur, mohaha. Vi såg även på en film igår. Frozen River. Den kan jag rekommendera. Lite annorlunda och man hajade inte handligen först, men sen så ..

Nej som sagt, nu måste jag dra på mig conversen och slänga mig iväg till jöbbe. HA DE GÖTT :)

Kommentarer
Postat av: Amäääända

Om du jobbar på fredag så kommer jag och hälsar på dig :)

2009-05-20 @ 17:06:17
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0