En dag i shoppingens tecken

What a lovely day det blev tillslut, trots allt regn.
Jag kilade ner på stan efter att ha klämt i mig en fryspizza. USCH vad dom är äckliga förresten. Förstår inte hur folk kan tycka om dom. Bara massa äckligt tomatklet på som tar över all smak. Blä!

Började min runda på H&M. Där hittade jag ett par shorts för 49,50:- . Ja tack!
Drog vidare och provade lite skor. Hittade ett par som var sååå snygga. Dock har jag precis köpt 3 par som jag inte använt än ens, så jag väntar lite. Måste ha nån med mig som säger att dom är så snygga som jag tror, innan jag köper.
Gick in på KappAhl för att titta på lite söta bebiskläder. Har blivit helt galen i små söta bebiskläder sen jag skulle köpa en present till Amandas lilla Gustav. Och vips när jag gick där bland hyllorna, såg jag ett par skitsnygga brillor på herravdelningen som jag köpte direkt utan tvekan. Jag kan inte köpa solbrillor på tjej, har för fett huvud tydligen.
Drog mig in på Indiska där jag hittade ett jättesött sommarlinne & ett glasögonfodral till mina nya brillor.
Sen bockade jag av jättesöt sommarklänning på Monki. Älskar Monki för deras kläder & priser. Snygga kläder för bra pris. We like.
Sen slutade Sebastian jobbet och jag mötte upp honom på stan. Var tvungen att ha smakråd när det skulle bära av mot Carlings. Där provades det och provades. Kom tillslut därifrån med: ett vitt baslinne, ett vitt linne med tryck, ett par Manistee-jeans, jeansleggins, och 2 par söta tubklänningar.
Är sååå nöjd med dagens shopping, för jag fick allt för cirka 1800 spänn!
Har jag nån gång berättat att det är hur nice som helst att jobba i klädbutik?




Nu ska jag beundra mina nya kläder och hänga in dom fint i garderoben.
My god vad jag älskar sånt här.
HEJDÅ..
Och en extra stor kram till älskade BännyFlänny!
Vi har det bra här hemma. Och Fasen hälsade tack för gratulationen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

HEJ HEEEEEJ FASEN & BAJSEN :D

2009-05-28 @ 19:24:41
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Amanda

Meh, när kommer min hälsning? Du fick ju en din korv! ;)

2009-05-29 @ 14:41:08
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0