Det är dags!

Jag tänker nu gå ut med att jag börjar mitt bloggande igen.
Och jag vet att många har saknat det. Men har man varit upptagen med annat så har man..

Den största (och antagligen den enda) anledningen till att jag börjar blogga igen är att min kära syster Jennybenny.blogg.se har flyttat till USA för ett år. Där ska hon va AuPair som barnflicka. Det är coolt. Och för att hon ska få uppdatering om vad som händer här hemma så är ju faktiskt bloggen ett fantastiskt hjälpmedel.
So hello JennyBenny, I´m blogging just for you mate!

Igår kändes det märkligt. Det var som om något saknades här hemma och som att det aldrig skulle bli normalt igen? Jättekonstigt. Men antar att det bara var den där första dagen som var tvungen att kännas så. För idag är det som vanligt.
Ser fram emot imorgon så himla mycket! Ska få jobba heelt ensam på Carlings för första gången :D Öppna butiken och allt. Ska bli så jäkla roligt! Jag vet att jag kan nu!

Sebastian har fått jobb också! Kan det bli bättre? Så i höst blir det en utlandsresa för oss. Har ju redan sparat ihop några tusen, wiihoooo! Vi är lite sugna på Grekland. Har aldrig varit där. Italien skulle jag också vilja åka till, men det var inte Sebastian så sugen på. Thailand vore ju, men det är en aning lite för dyrt. Får se vart vi hamnar. Kanske slutar i kil?

Och appropå(?!) kil! Amanda har ju klämt ut sin unge! Den är sååå söt :D Jag var och hälsade på dom på sjukhuset och jag kunde inte sluta att kolla på den lilla skitungen. Han var så liten. Blev så sugen på att ha en egen att jag blev rädd för mig själv. Men oroa er inte. Jag tänker inte ha nån unge förrän om minst 5 år. Tills dess kan jag kolla och njuta av Amandas söta lilla Gustav :) Amanda! Glöm inte att skicka bilder på honom när han äntligen får på sig mina kläder som jag gav dig :D

Nu måste jag faktiskt färga min utväxt. Det ser förjäääävligt ut. Och så ska jag få i mig lite mat var det tänkt. Vi hörs snart igen! Hejdå Lilltå!


Kommentarer
Postat av: stina

bra inlägg - ett halvår senare... (Y)

2009-05-19 @ 17:26:14
URL: http://stinan.wordpress.com
Postat av: Amanda

Kil är det perfekta semestermålet ju! :) Ni kan campa framför vårt hus på gräsmattan. Kan dock hända att ni får nattligt besök av äckliga kilsraggare. Men det är väl trevligt? :D

Min unge är fin :)

2009-05-19 @ 17:38:00
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0