Världens finaste Viktoria!

Dagen började med att jag gick ner till Viktoria runt 11.30. Då var hon precis nyduschad och skulle sätta igång med att locka håret. Efter mycket lockande och tuperande, var hon såhär vacker:
 

Sedan hjälpte Susanne henne att göra iordning the promb-frill. Och då blev hon genast lite vackrare!

Så kom Emelie och vi åt lite sallad tillsammans. Då kom nervösheten fram hos de två fina baltjejerna. Så gjorde dem iordning sig det sista. Lockade Emelies hår, sminkade sig och tillslut tog på sig klänningarna. Då var dem tvungna att demonstrera hur fina dom skulle se ut när dem skulle gå på toa. Snyggt Viktoria.


Så kom Högga, Viktoria baldejt och det var dags för korttagning ute vid teatern. Dom var så fina!




Efter att detta var gjort, så gick vi in och de fick ta sig lite öl och cider innan bilen kom och hämtade dem. Högga var nervös. Väldigt nervös. Men oj så fin!
Klockan fem kom bilen, och de körde iväg. Jag, mamma och Susanne tog racer-cyklarna och drog iväg till Nöjes för att möta upp de när de gled in.


Lilla Ebbis var där och var sötare än någonsin i sin lilla klänning.


Där borta var det ett evigt letande efter alla man ville se. Och att hålla koll på vart Viktoria drog iväg, det var inte det lättaste. Tillslut fick jag ge upp att försöka spana på annat folk och bara sitta fastlimmad på Viktoria. Var ju tvungen att vara paparazzi åt henne. Efter mycket letande träffade vi äntligen den finaste Emmie :)


Ja, jag har väl cirka 200 bilder till. Men detta är iallafall de finaste!
Önskade att jag fick göra om min bal en gång till. Det är så kul och alla är så himla fina.
Min kära boll var iallafall vackrast av dem alla.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Har sitter jag och grinar och saknar er som fan nu.

Ah vad VACKER!!!

2009-06-09 @ 14:19:54
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Uppdatera min alskade syster!

Ar lite sentimental & vill krama dig.

Miss you like crazy horsie! :(

2009-06-15 @ 14:09:41
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0