Söndag!

Det är söndag idag och då blir man så glad.. Eller ja , alla utom Bassan. Han är bara deprimerad för att helgen är slut och jobbet börjar igen. Get used to it. Var glad att du inte jobbar på helger säger jag.

I fredags jobbade jag ju med den nya killen, Peter. Han var jättetrevlig och superduktig, so he's a keeper. Skönt.
I lördags skulle jag ut. Var äntligen ledig och hade sett fram emot denna dag. Ut och dansa och ha roligt. Hade inte Angelicas nummer, så jag väntade på att hon skulle ringa mig, men icke. Börjar ringa runt. Började med Stina, men nej, hon var ju bakis och Gabby med, så dom skulle inte ut.. jaha, då fortsätter vi med Alex då tänkte jag. Men nej, han skulle ju ha Beardyman festival med sin 37åriga kusin. Kul? not.. Ringde Erik. Han och Filip skulle kolla fotboll från 19.30 till 22.00. KUL-JUL sa jag då. FUCK you biatches. Blev bara att dra på sig mjukiskläderna och köpa chips och pizza och löka med Bassan det. Så mycket fick jag för den lediga dagen..Nästa gång jag lär dricka alkohol blir väl om...30 år?

Idag har jag jobbat. Alltid lika roligt. Var uppe på Koriander och satt och tölade med Bobby & Sebastian. Me like.
Sen var det bara att gå hemmåt och laga iordning tacos! MYMS.
Så nu sitter vi här. Sebastian vid sin dator och spelar nåt tråkigt spel, och jag brevid vid min dator. Snyggt.
Ska alldeles strax bege mig mot sängen och kolla fortsättningen på Doubts.

Imorgon är det en av Viktorias 2 största dagar, nämligen BALEN :) Kan föreställa mig hur hon är där hemma nu. Provar klänningen, kollar så hon har alla saker till håret och sminkningen. Lägger noga fram allting. Äter inte för mycket så hon inte ska känna sig svullen tills imorrn. Pratar sönder Susannes huvud om hur nervös hon är. Ringer Högga hundra gånger för att se om han har allt osv osv.. söta du. Du kommer vara så fin imorgon :)

Nej, sängen nu. Jag ska lägga in bilder på henne imorgon, så att du får se Bänny!
Och förresten så vann mamma på Sverigespelet. BÅDA gångerna. Jag fick en plupp sammanlagt på båda omgångarna. Och den fick jag med hjälp..Jag är så dålig..

HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Massa massa MASSA bilder vill jag ha!! :)

Puss min hast!

2009-06-08 @ 04:42:08
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0