Skratt, skratt och mer skratt

Ja, det var ett tag sedan. Och många skratt har tiden bjudit på.
Det blev att vi åkte till en mysig liten stuga 2 mil utanför Kil. Syskonen Hult bjöd på midsommarfirande. Det var cowboy/country/whitetrash-tema. Så dagen innan var det bara att bege sig ut på stan för att inhandla hattar, pistoler och skjortor till mig och Bassan.

Vi åkte runt 3 med Sanna och Viktoria. Kommer dit och slår upp tält, skrattar åt alla fula personers utklädnader och börjar sakta marinera våra kroppar med alkohol. Sätter igång grillen och umgås med alla underbara personer.
Efter käk kommer regn, som man säger här i värmland...(?) , och det begav sig inåt stugan för lite dans.
Det var lite fram och tillbaka med regnet så rätt som det var blev det dans runt midsommarstången. Har inte dansat så sen jag var kanske..6 år.. så det var förbannat jäkla dretkul. Emanuel var härligast på guran.
"RAJ. BAJ? RAJ! BAJ?!?" Absolut roligast.
Sedan blev det lekar och vårat lag blev hatade och diskade ett par gånger. Men men , vi hade kul.
Sedan blir det bara mer och mer suddigt. Jag dansade, gick ner till vattnet som var flera mil bort, kletade runt barfota ute i regn och lera, dansade lite till, spydde lite och gick och la mig i tältet och hackade tänder.
Fyfan vilken rolig midsommar. Har inte haft en mer lyckad midsommar någon gång. Så jag bjuder på lite bilder från dagen. (Förklaring till bild nummer 2: Det är en country-kuk!)


Kommentarer
Postat av: Jenny

aaaa vad roligt! :D

Alskar bilden pa dig & viktoria!

1000000 kramar!

2009-06-22 @ 19:19:43
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0