It dont matter if you're black or white

Michael Jackson hedras för fullt genom att spela hans musik. Mycket bra faktiskt. Inte för att jag lyssnat på honom så mycket innan han dog, men bättre sent än aldrig.

I torsdags jobbade jag på Cubus faktiskt. Tjejerna som jobbar där är helt underbara och det var superkul att vara där. Väldig skillnad från Carlings. Men även om jag trivdes, så är det Carlings jag trivs på bäst.
När jag slutade vid 18.00 sprang jag hem. Bilbingo var på listan med  Bassan, Line och Viktoria. Vi var sjukt laddade för att vinna. Och SJÄLVKLART gjorde vi det också! 1000 lökar :D INGA FEL. Herregud vad vi tutade. Var nära flera gånger att dra hem 4000:-, men det överlämnade vi till någon annan att vinna. Damn.

Igår jobbade jag på Carlings, sedan på Koriander. Rolig kväll, men jäklar vad trött jag var på slutet.
Fann motivationen i att jag bara skulle jobba idag kl 12-16 och sedan vara ledig :D

Nu bär det snart av mot Sebastians stuga bortanför Kil. Kommer bli en mysig helg med bad, sol osv. Ska även träffa hans mamma for the first time, spännande.

Mat blir nu, sen dusch, sen åka. HEJ!

Kommentarer
Postat av: Ztaa

fin blogg!

jag är Ellah Zetterström's kusin!

2010-11-15 @ 21:19:49
URL: http://www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0