Inte röd.

Nu är jag inte röd längre, utan lite mer brun. Fasikans vad det är varmt ute. Så himla skönt att jag varit ledig och fått njuta lite av värmen.
Idag ska jag däremot iväg och jobba. 12-19 och sen 21-02.30. Premiär för Siepen på Koriander ikväll :D Blir nog jävligt nice.

Igår blev vi hembjudna till Sebastians fader-Jan och syster Johanna för lite grillade hamburgare. Det var inga fel det vill jag lova. Mycket mysigt att vara i ett hus ibland. Saknar det. Älskar att sitta och grilla och käka på en veranda.
Sedan fixade Bassan min cykel som jag fick utav honom. Den är göööörschnögg! Thank you darling.

Nu ska jag bege mig ut i solen i 10 min innan jag måste göra mig fräsch för jobb, HA DE

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill ocksa cykla!

Och jag vill ha en kram av min falsklings syster!!

SAKNAR DIIIIIIIG!

2009-06-25 @ 02:31:07
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag vill ocksa cykla!

Och jag vill ha en kram av min falsklings syster!!

SAKNAR DIIIIIIIG!

2009-06-25 @ 02:31:07
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0