Im alive!

Visste att det skulle bli såhär. Jag bloggar effektivt i en vecka, sen orkar jag inte mer. Men jag ska berätta varför:
Jag jobbar, jobbar, jobbar och jobbar. Därför finns det faktiskt inte något kul att berätta. För jag skulle skriva såhär varje dag: "Snart ska jag iväg och jobba. Sen kommer jag hem, sover en timme och drar iväg och jobbar igen. Det ska bli roligt och jag längtar till söndag då jag är ledig(förhoppningsvis)"
Och det är inte så roligt att läsa. Inte att skriva heller för den delen.

Lite uppdates på vad som händer här hemma för dig kära Bänny:
- Vad som händer på midsommar har jag inte en aning om. Det märks längre fram.
- Jag ser dina jobbkollegor på SATS nästan varje dag (dock inte på gymmet..)
- Jag har fortfarande inte fått sola en enda sekund på detta året. BLEK.
- Jag har inte druckit en droppe alkohol på..över 2 månader. Är jag 19 eller 48?!
- Jag & Sebastian ska tömma våran besparing av mynt och sedlar idag. Det kommer vara såå mycket!!
- Sebastian har fått inbrott i lägenheten och tänker nu göra sig av med den, ÄNTLIGEN.
- Igår åt vi tacos och spelade spel (Panik & True or False) med hela familjen på min begäran. Har kommit att uppskatta allt mycket mer när jag inte är ledig så mycket. Konstigt. Fredrik vann båda spelen förresten.
- Viktorias student var ju helt galen som du säkert förstod på alla tårar över Skype. När hon sprang ut och slängde sig handlöst i min famn grät jag mer än jag gjorde på min egen student. Jag var så stolt och glad för hennes skull!
- Helena har kommit hem och allt känns nu helt som vanligt på Koriander.
- Har fått 2 nya garderobspersonal ( intressant för dig att veta)
- Jag ska få hoppa in och jobba på Cubus i en vecka i sommar, känns spännande!
- Jag äter chips, melon och glass hela tiden. Tränar aldrig. Jag gillert.
- Bassan har fått en minipapperskorg av mamma att ställa bredvid sängen som han kan slänga sina snus i. Han blev lika glad som ett barn som får en actionman, typ. Jag förstår inte hur jag kan vara så kär i en så konstig person, men det är jag.

Ja, det är väl typ allt :) Eller, Lollo (Roro) har kommit hem från Norge också. En fika är ett måste. Du förstår, Lollo är en av dom roligaste personerna jag vet. Hon är så dum i huvudet.

Massa kärlek till dig min Bensiball!

(Det sjukaste igår var nog när vi öppnade spelet Panik och kollade på ett gammalt poängpapper där det stod dessa namnen: Fredrik, Mamma, Pappa, Jenny, Patrik, Frida och Andreas?! Haha, vaddå hundra år sedan!?)

Kommentarer
Postat av: Jenny

TACK for update!

Antligen! :D

LoveYou.LoveYou.LoveYou.LoveYou.LoveYou.LoveYou.LoveYou.LoveYou.LoveYou.LoveYou.LoveYou.

2009-06-15 @ 15:08:12
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0