Fredag!

Tänkte att jag skulle uppdatera lite så att Jenny vet vad som försigår här hemma.
I måndags jobbade jag på Carlings. Med Angelica denna gång. Var ett tag sen. Alltid lika roligt. Och som tur är så tycker hon om samma musik som mig. (Endel iallafall) TOPP!
Det var tack vare henne som jag började lyssna på Kings of Leon, även om Sebastian har sagt tusen gånger att jag skulle tycka om det bandet. Men jag har vägrat att lyssna på dom.  Men.. när det spelas om och om igen på arbetet, då går det inte att undgå att tycka att dom gör underbara låtar.
Sen på kvällen var jag på möte på Koriander. Det drog ut på tiden så efteråt var jag, Viktoria och Susanne så hungriga att vi gick och köpte kebabrulle & pizza. Det var mycket gott!

I tisdags så kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde. Putsade fönster med Sebastian..Köpte 2 par skor. Pretty much it.

I onsdags så var jag först på stan och åt en snabblunch med min boll (Viktoria). Sen mötte jag upp Stina-Berit för lite häng. Drog med oss Linn och Simon och satt ute och fikade, pratade och hade det gött ett bra tag. Otroligt roligt är det att umgås med dom. Jag MÅSTE bli bättre på att vara med dom oftare!

I torsdags tog jag en megalång promenad med Frost. Vi skulle gå upp till Rud och hälsa på Sebastian när han jobbade tänkte jag. Det var lättare sagt än gjort. Med mitt lokalsinne så trodde jag inte att det skulle vara så långt som det verkligen var. Frost var heeelt slut när vi kom fram så vi fick försöka ordna fram lite vatten åt honom så att han skulle orka tillbakavägen också. När vi hade 500 meter kvar ville varken han eller jag gå något mer, så vi försökte peppa igång varandra. Jag lockade med godis och han var bara ful, så det lockade mig att gå.. 3 timmar tog det allt som allt. Och då stod vi hos Sebastian i endast 15 min..
På kvällen var det dags för lite jobb på koriander. 17.30 -  00.30. Lovely att jobba torsdagar. Är så lugnt att man kan läsa böcker :) Jag klagar inte.

Och idag då.. Jag ska bege mig neråt stan snart. Måste kika lite och samla in lite telefonnummer.
Ikväll blir det jobb. En ny kille som ska komma och provjobba idag, så nu måste jag sätta mig och skriva en lista på saker jag måste komma ihåg att informera om. Gud vad viktig jag känner mig. Hoppas han är trevlig..


Förresten! Såg filmen "I taket lyser stjärnorna" i söndags. Jag grät konstant i den sista halvan av filmen. Och jag ville inte sluta när den var slut. Fyfaan, vilken fin och otroligt bra film! Se den se den se den!

Skål och tack för näste, som Stina skulle sagt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Update! Vem vann sverigespelet??!

2009-06-07 @ 02:50:41
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haru läst boken?

2009-06-18 @ 15:15:44
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0