Vart tog mitt hår vägen?

Klippte mig igår. Allt hår är borta. Jag klippte av typ hälften av håret. Nu är håret kort, tunt och givetvis fräscht. Men herregud , jag saknar mitt gamla långa hår faktiskt. Ser lite ut som en svamp.
Varför ska det alltid bli såhär när man klipper sig?

Har inte så mycket o berätta faktiskt för det har inte hänt så mycket.. har umgåtts med Sebastian mestadels.
Igår åkte vi inlines.. och jag dog inte. Jag bröt inte ens svanskotan som Jesper satte en 20a på att jag skulle göra.

Fick min lönespec. igår. Blev sjuuukt glad. Trodde jag skulle få ca 3000, men jag fick 7400 :D BARTY hörde jag. En Korianderlön på det och jag har 17 laxar igen :D Det är gööttt!

Vad blir det i helgen? Inte en aning. Bänny frågade om jag ville jobba på fredag.. det lockar. Det är ju trots allt pengar. Men att jobba både fredag och lördag natt känns lite tråkigt. Plus att jag ska jobba fredag, lördag och söndag morgon. Men det kanske kan vara gött att bara jobba en hel helg också, så att det inte blir så mycket nästa helg. Blir ju oftast lite roligare då.

Och om en vecka kommer Navid Modiri & Gudarna till Uno också :D I'll be there.
Gott folk.. den 9-11 okt är jag ensam hemma, eller ja, Fredrik är väl hemma, men det har ju aldrig stoppat nån. OM det blir party. 11 okt kommer ju även Markus Krunegård :D Jag är lycklig. Är så mycket o se fram emot.

Idag ska jag leka med Viktoria. Jag saknar min brudboll så fruktansvärt mycket ibland. Hon är min bästa!
Kanske gå på tjejkvällen i stan ikväll? Och definitivt kolla på när Bänny går modell på Koriander för Paviljongen kl 20.00 :D HAHAHHA ! Jag kommer dö av skratt. Synd att det är samtidigt som idol. Men jag ser hellre på en Bänny än på några idoler.

Nu ska jag träna. Body Combat blir det nog idag igen. Det är sjukt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0