Tjeena kompisar

Jag sov faktiskt bra inatt, efter många om och men.. skönt o vara utvilad iallafall.

Vaknade upp med en kille i sängen och tänkte.. vem fan är du? Men så såg jag tillslut vem det var som hade smugit sig dit. Och då var det lugnt igen. Snodde en puss och satte på teven.

Kom precis hem från en lunch med Viktoria. På Koriander såklart ? Åt typ.. oxbringa med rotmos och pepparrotssås. Kan ju säga att oxe, det äter jag nog inte igen. Var en mycket konstig konsistens på det. Men det andra var gööööött mos. Mos. som sagt, mos. Mos är gott.

Dom ringde från Coop förut också. Fick en tid till :) Så nu blir det jobb 14-21 imorn och 9-02.30 på lördag. Jag kommer vara en död sill på söndag. Men det är gött :) Skönt o vara helt ledig på en söndag faktiskt. Då blir det softisch bananisch hos kicksibollen.

Roger och Maud (Viktorias pappa och hans nya) ska föresten gifta sig på lördag. Viktoria ska vara tärna och hon ska även sjunga Ulf Lundell - Kärleken förde oss samman. . Skulle sååå gärna vilja se :) Kommer vara så fint. Helst av allt skulle jag vilja se lillskiten Ebba :) Hon kommer se ut som en liten maräng. YUMMIE!

Och ett stooooooooort grattis måste jag bara säga till Amanda som äntligen har en liten päpis i magen :)
Jag ska överösa barnet med små söta kläder och pussar. Kommer förmodligen att squeeza sönder barnet också, men det tar vi då.

Bänny upptäckte föresten nyss att jag hade en blogg. Såhär blev hennes reaktion:

Jenny säger:

jag skulle aldrig våga skriva om mig själv. världens fegaste. händer ju inget läsbart i mitt liv. Skulle typ skriva. "Hej. idag har jag jobbat och gått en promenad, bajsat, och ätit en jävla massa mat förmodligen.

Jag skulle ju kunna blogga om hur mycket jag äter och kanske komma med i guinnes rekordbok!


Lycka till! Håll utkik efter Bännys fetto-blogg. TJA!

Kommentarer
Postat av: Bänny

Du sätter press på mig nu sis!

Telefonen skulle gå varm och alla ringer och undrar vad adressen är till min blogg. Herregud, dom skulle bara veta vilket rabalder som väntar. Förmodligen ringer väl psyk och Anna Skipper för att hjälpa mig med maten i livet..

Vore dock coolt och bli tv-kändis. Du är vad du äter - Bänny edition.

Hmm.. I will think about it.. www.fetto.blogg.se.. inte så dumt ändå..

PUSS! :D

2008-09-05 @ 16:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0