Pojken med hålet i handen.

Hade världens jobbigaste natt. Grät mig själv till sömns och sov jätteoroligt.
Idag är jag ganska tom. Vet inte vad jag vill eller tycker. Vet ingenting.


Var ute och gick förut. Var fint väder dom första 100 metrarna, sen kommer sjäälvklart regnet. Det är så sjukt typiskt när jag är ute. Det börjar ALLTID att regna. Och det regna inge milt heller. Ösregn, jatack.
Och fötterna stinker skit eftersom skorna har blivit dåliga sen förra gången jag var ute i ösregn. Dom möglade väl eller nåt.

Idag funderar jag på att dra iväg och köpa en digitalkamera. Brorsan har en skitbra och när jag lånade den igår så blev jag skitsugen. Undrar bara när Viktoria slutar? Vill inte åka ensam. Varför ska folk gå i skolan fortfarande när jag inte gör det ? Det är frågan det.

Hörde att duschen kallade. CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0