Overkill

Helgen var förjävlig och rolig. Blev jobb exakt hela helgen. På söndagen kunde jag börja gråta för att  jag hade så fruktansvärt ont i benen och för att jag bara sovit 9 timmar sammanlagt. Aldrig mer säger jag.

Jag orkar egentligen inte skriva här, men det var så längesen och jag har ändå inget att göra för jag sitter bara och väntar på att brudarna ska bli klara så att vi kan dra ner på stan. Har faktiskt saknat dom fruktansvärt.

Jag kan inte pussas! Eller jaa, JAG kan väl det. Men inte Sebastian :/ Den smarta jäveln har ju lyckats spräcka läppen. Så jag går nu puss-lös ett tag framöver. Känns konstigt och tomt. När läppen är läkt lär ni inte se mig på ett par dagar, för då ska jag bara pussa sönder honom och inte göra något annat. Så det så.

Är riiiiktigt sugen på en utgång nu!
Torsdag kör jag och Viktoria. Navid Modiri och sedan riktigt mycket alkohol och dans.
Fredag får jag verkligen hoppas att brudarna är redo. För jag ska verkligen köra fullt ut. Med eller utan er. Helst med. Det vet ni. Och när jag är på topp så vet jag att ni vill vara med. För då ÄR jag kung i baren! REAL. Ni skulle bara önska att ni var min vän. Men det är det bara dom riktigt bra som får äran att vara..
RORO, jag saknar dig. Gabby, saknar dig! Leenn, saknar dig med. Stina, dig träffade jag i lördags, så dig saknar jag inte. HAHA :D

Riktigt nöjd över Stinas jobb-insats i lördags också. Flöt på riktigt bra och hon höll humöret uppe hela tiden. Till och med lyckligare än mig. Dock inte så svårt i lördags för fy fan vad jag hade ont överallt. Stog bara o klagade tillslut. Men vi klarade igenom natten skitbra, och vi hade riktigt kul emellanåt :D

Nu ska jag nog äta nåt tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0