Ny uppdatering kanske ?

Hinner inte med och blogga längre . Fan.. ska försöka skärpa mig.

Vad har hänt sen sist ?
- Polisen har hällt ut min, Gabbys, Stinas och Lollos alkohol. Hej 14 år.
- Jobbat ass'et av mig. Min kropp gör ont!
- Tränat. Därav ännu mer ont i kroppen.
- Lekt massa med mina underbart sköna brudar. Did i tell you that i love you?
- Upptäckt en väldigt gammal med fruktansvärt bra låt igen. Foo Fighters - February Stars

Har enooorm ångest över helgen. Brände ett par tusen. Vågar INTE gå in och kolla hur mycket som är kvar på kontot. Väntar tills lönen kommit istället. Herregud.

MÅSTE seriöst skaffa klipptid. Herreguuud vad jag hatar mitt hår mer och mer för varje dag som går. Långt och jävligt. Går inte och göra ett skit med det. Sätter bara upp det i en knut på huvet hela tiden. Hur kul är det då..

Är så mycket som jag måste göra idag, men som jag inte har ork eller motivation till.. vad händer ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0