Jämt litte dretgött med söndag

Det är ett under att jag överlevde dagen igår.
Hade dretkul på Coop när jag jobbade. Enbart tack vare min älskade favorit Jocke! Stördare människa får man leta efter, och jag absolut älskart! Han fick mig att spela på V65 idag, så ni förstår ju hur stygg han är.
"Men nu Frida, nu måste du kolla på loppen imorgon också"
"Ajo, för det kommer nog och hända"
"Men det är ju skitkul ju. Finns ju inget bättre än att sitta med lite cola och chips framför trav en söndag"

HAHAHAHA, driver du med mig eller. ALLT är väl bättre än trav. Aja, vinner jag en miljon så kanske jag kan gå med på att det är liite bra med trav ändå.

Att jobba med Stina var askul. Så jävla gött att slippa jobba själv därnere.
Har dock aldrig jobbat med en mer nervös människa. "Nummer 97..eehm.. ta den du Frida"
hahaha, snygg du. Men tillslut tyckte jag allt att hon fick kläm på det rätt bra. Kommer nog gå lyyysande detta Sickan :D
Pratade även med Markoolio igår (Utan att jag visste att det var han?!) samt hälsade på någon jättekänd amerikansk boxare ?! Inte en jävla aning om vem det var, men vakten tyckte det var ascoolt iaf. Så nu är väl jag ascool? Som om jag inte varit det förut menar jag.


Hade rätt dretont i benen när jag kom hem efter att ha jobbat hela dagen, så det var gött o lägga sig ner. Dock kunde jag inte sova på hur länge som helst eftersom allt jag såg framför mig när jag blundade var folk som stog i kö och jag kände stressen över att hjälpa dom. Fick öppna ögonen hundra gånger för att försäkra mig om att jag faktiskt var hemma och inte på jobbet. Skitjobbigt.

NU är det iallafall söndag och jag ska ta det sååå jävla lugnt idag så ni fattar inte. Det är skönt.
Ska återgå till sängen nu, eller soffan. TJA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0