Jag klär i din andedräkt

Tog en promenad igår, för att jag ville bli pigg, men få benen att bli mindre pigga. Ligger alltid och spänner mig i benen på natten annars för jag har myror i dom. Jobbigt. Mycket mycket jobbigt.
När det blir så vill jag bara gråta. Så nu försökte jag göra något i förebyggande syfte. Fungerade lite.

Tog lite kort när jag var ute och gick, för att göra det lite roligare. Orkade inte lyssna på musik.
Jag är ju den nya Bingo Rimer jag. Bara att jag inte tar kort på snygga utvikningstjejer då, men ändå.

När jag kom hem drog jag på idol. Vad har hänt med idol? inte alls lika roligt att kolla på nu som det var förr. SKÄRPNING! Jag vill ha idol tillbaka.
Sen blev det Filip och Fredrik. Och jävlar vad jag skrattar åt dom. Sjukare människor får man nog leta efter. Jävlar vad jag älskar dom. Gift er med mig ? Erbjudandet står kvar i all evighet. Jag väntar.


Idag vaknade jag kl 7.20 ?!?!? VAFAN HÄNDER?! Så tidigt har jag nog inte vaknat sen skol-tiden. (förutom när jag ställer klockan för att jag ska upp och jobba då, men det räknas inte.) Herregud. Drog på Vakna med the Voice. Somnade lite. Vaknade igen och växlade mellan att kolla på The Voice och Rix Morronzoo. BRA SKIT.

Nu väntar jag på att det ska ha gått en timme efter att jag ätit frukost, så att jag kan träna.
Idag blir det Body Combat. Var inte igår kan jag säga. Kommer ha så sjukt ont i armar, axlar och rygg imorgon, så jag kommer säkert inte ens kunna skriva på datorn. Men jag gillert. SES

möte idag kl 16.00 Stina, glöm för helvete inte bort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0