Jag har lite ont i maagen.

Ah men tjena. Kom alldeles nyss innanför dörren. Gabby och jag har vandrat från Strand. Det var gött. Speciellt när man har ont i magen, not.

Fick iallafall med mig Gabby ut på stan idag för o kolla efter kamera :)
Som tur var jobbade min kusin som kunde hjälpa mig hitta en bra, för själv är jag så dålig så det finns inte. Skulle nog bara ha tagit vilken som helst, som var snygg ?
Några tusenlappar fattigare och en kamera rikare, begav vi oss mot Tre eftersom Gabbys telefon var fucked up. KONSTIGT när det är Tre vi snackar om. Hon fick iallafall en DRETFUL lånetelefon. Skype! Jisses, var nästan liite pinsamt att gå bredvid henne. Men vafan, det fick gå.
Medans vi väntade på att Linn skulle komma och joina en fika på Waynes, tog jag och Gabby oss en glass. Vem köper ens glass när det är 5 grader och lite regnigt ? JO, VI :)
Sen satt vi på Waynes ett tag. Höll nätt och jämt på att frysa ihjäl, då dom äntligen var klara för avfärd hem till Linn. Där bakade Linn scones åt oss, och så myste vi framför Idol med nybakade scones och te :) Mycket gott. Tack som fan.

Efter mycket skitsnack, sexsnack och typ..skitsnack.. bestämde jag och Gabby oss för att dra oss hemmåt. När Gabby ska öppna portdörren ut springer en KATTFAN in, och jag fick en hjärtattack. Jag är så sinnessjukt rädd för katter och var definitivt inte beredd på att det skulle springa in en i 120 framför mig klockan 12 på natten. Fick världens huvudvärk som inte har gått över än. DÖD åt katten.

Nu ska jag nog kolla lite på SATC innan jag somnar. Kommer antagligen att ta ett tag eftersom jag är så pigg. Men men..
Hoppas på att jag får sova gott idag iallafall, var inte igår direkt.

Peace out, från min tax och mig.

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHAH, det där med katten skulle ja velat se!!

2008-09-04 @ 12:00:55
URL: http://lojkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0