HELLO SAFERIDE

Nu har jag ett nytt favoritband. Hello Saferide!  Omg. Säkert! gillade jag, och detta är lika bra, fast på engelska..
The Quiz är den bästa. LOVELOVELOVE.

Har nyss ätit frukost. Vaknade upp med min bejb idag och var jätteglad faktiskt. Sov väl gött eller nåt, för annars har jag absolut NOLL i gladhumörs-skalan på morgonen. Så den här dagen tror jag blir en bra dag.
Helt sjukt att det redan är fredag. Kommer ihåg när vi pratade på måndagen och sa att det kommer gå så segt fram till helgen, men det vet jag inte om jag håller med om nu. Fast jag har ju haft ganska kul på dagarna. Tack vare, inga mindre än, mina brudar.

Måste säga grattis till Lollo igen, till körkortet! Du är bäst. OCH Gabby, haha. Kommer dö varje gång när jag åker med Lollo. Och inte för att hon krockar eller nåt, utan för att hon fäller såna jävla kommentarer när hon kör så jag skrattar ihjäl mig. Ska fan filma nångång, så förstår ni vad jag menar. RORO, i love you, haha.

Ska ner på stan idag med Roro och Stina (?) tror jag. Blir vinterjacka. Eller skinnjacka. Vet inte riktigt än.
Skulle ju köpa en skinnjacka igår egentligen, men när jag gick på stan så kollade jag på allt annat förutom jacka. Kom hem en tusenlapp fattigare med en massa bh:ar och trosor. Haha, bra där. Måste bara säga att det är ju sjukt vad dyrt det är med underkläder. DAMN.

Nu ska jag fortsätta ladda ner musik, ta en dusch och styra mig.
Blir det party ikväll, undrar ni .. OOOOOM det blir party, svarar jag då.
Varje fredag hittar ni mig i baren, varje lördag i garderoben på Koriander. Det är så mina helger ser ut. PEACE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0