Get ready

Just nu gör jag mig redo.. jag ska snart iväg för att jobba i 17,5 framöver. Coop 9-19 och Koriander 20 - 02.30. Fy faaan va slut jag kommer vara. Det enda positiva är väl att jag ska jobba med Stina ikväll. Kanske blir lite lättare att hålla sig vaken då.

Har föresten ap-ont i ögat. Känns som att jag har en sten under ögonlocket, även om det inte är något där ?! Har haft så sen igår och det vill inte sluta göra ont. Kommer tårar hela tiden, så folk tror att jag är ledsen. Så är inte fallet folks. Har bara lite pain.

Det känns både bra och tråkigt att det inte blir någon utgång i helgen. Det känns bra för att det kan vara nyttigt(har jag hört) och för att jag sparar pengar(bjudar'N) , men också jävligt tråkigt eftersom jag ääääälskar att vara ute med lollo, stina och Gabby. Då är det fullt ös medvetslös. Och när jag hörde att dom skulle till Arena för att bara shaka ass, då blev jag grymt besviken på att jag skulle jobba. Men men , det kommer väl fler helger. Bäst för er att ni inte dör eller nåt. Då återupplivar jag er och drar med er på arena och kör full fart.

Nej, men jag kanske skulle ta och göra mig iordning så att jag inte ser ut som ett lik därborta. Har en låååång dag framför mig. KUKEN, kom precis på att jag inte gjort matlåda. HEJDÅ. Nu måste jag gå.

Kommentarer
Postat av: stina

fan va fint de där i mitten! du är som en priest på lvl 70 som healar oss svaga! ses i garderoben böghora! haha!

2008-09-06 @ 12:26:12
URL: http://stinan.wordpress.com
Postat av: Lollo

Och vi ääääääälskar att gå ut med dig med :D

I helgen styr vi :D

2008-09-07 @ 17:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0