Dags igen!

Tänkte att det kanske var dags att skaffa sig en blogg igen, eftersom alla har en och det trots allt är ganska kul att skriva. Har typ 15 bloggar som jag kollar varje dag. I love it. Mest gillar jag att skratta åt blondinbellas. Mer patetisk människa får man leta efter. Visst är det jävligt coolt att hon lyckats så bra när hon bara är 17 år, men vafan, attityden går ju faktiskt att ändra på. Assistent och städerska? Lugn nu.

Läste på min gamla blogg nyss (http://barty.bloggagratis.se/) jisses. Det var ett tag sen. Jag var inte ens 18. Har hänt ganska mycket sen dess kan jag ju säga.

Idag har jag typ gjort det här:
- Vaknade av att jag låg och grät helt hysteriskt. Vad händer?
- Gick upp och gjorde frukost och kollade på Super nanny. I love it.
- Tog en promenad med Bänny
- Hjälpte henne och Marcus att bära sängar
- Städade, rensade och packade upp mina nya kläder :)
- Lagade mat
- Gick till Konsum och köpte kiwi och vindruvor
- Och nu sitter jag här.

Dom ringde även från Coop nyss och ville att jag skulle jobba på lördag  9-19, och eftersom jag måste ha pengar, sa jag självklart ja. Nu vet jag dock inte hur det blir med utgången som var planerad på fredag, eftersom jag ska upp kl 9 och jobba ända till natten, eftersom jag ska jobba i garderoben på Koriander 20.00 - 2.30. HEJA MIG. Kanske får bli en nykter helg ? Det sög ju ganska mycket faktiskt. Det enda jag ser fram emot med att jobba på lördag är att Jocke jobbar, haha. Han är så störd så jag bara står och skrattar heeela tiden. Och jag gillert.

Nej, nu ska jag dra mig. 

Dagens: Jag har en lång tax på min mage och ett hundben på min rygg. Inte alla som har.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0