Bara massa ny/gammal musik

Sitter och lyssnar igenom en massa låtar som vi har på datorn som jag inte ens visste att vi hade. Har upptäckt så jäkla mycket bra. För det är såhär nämligen, att pappa, jonas, jenny och fredrik har lagt in en massa låtar, inte bara jag genom alla åren. Så det är en massa massa massa musik som jag inte ens lyssnat på.

Jag vill ha dig här hos mig för alltid.
Jag vill känna värmen inom mig.
Önskar du var lika kär i mig som jag i dig.

Drog ner på stan idag runt 11 för att jag skulle klippa mig tänkte jag. Drog till Clipodrom: Nej,tyvärr vi har inga tider idag eller imorn. Soda: Hade ju tydligen stängt igen. Aqua: Nej, tyvärr vi har inget ledigt. Salong Alexander: Nej, tyvärr .
MEN SKIT IT DÅ, tänkte jag och gick på stan istället. Drog in på Lagerhaus. Där finns det alltid en massa roligt att kolla på. Jag upptäckte ett nytt spel som hade kommit in: "Jag har aldrig.." slog till direkt. Fan va roligt. Blir på fredag det brudar. 

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
När du kom behövde jag en vän
Sanna vänner kommer alltid igen

Längtar som faen till fredag. Blir nog drag som vanligt detta. Det blir all in och inget annat. En klok ung man sa till mig häromdagen på stan: Det är lika bra att köra så hårt man kan medans man är ung.
Det är så fruktansvärt sant. Varför inte passa på?

So get out your seat and jump around!
Jump around! [3X]
Jump up, jump up and get down!
Jump! [17X]

Idag blir det tydligen middag här hemma. Bänny gör storbesök ?! Hoppas det blir nåt gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0