Aloha.

Igår var ju Bänny här, med Marcus. Så skulle vi käka och konversera som det så fint heter. Mamma hade som vanligt städat och putsat i hundra år innan dom kom. Allt ska såklart vara perfekt när Marcus kommer. Vad skulle han annars tycka ?!  Aja, paj blev det iallafall. Det lagar hon aaldrig annars. Men men.. det var lite gott. Dock lite för torrt för min smak.

När dom hade gått blev det Vem kan slå Filip och Fredrik.. Jävlar vad jag skrattade. Dom är så sjuukt härliga. Mina idoler. Gift er med mig, så blir jag lyckligast.  Blir att kolla på varje kväll kl 21 det.

Idag tyckte jag att jag skulle vara duktig och komma igång med träningen igen efter sommarn. Blir alltid så jävla bekväm av mig på sommarn, så jag orkar aldrig träna. Men när hösten och vintern kommer brukar jag alltid träna som ett djur. Men ni ska bara veta hur jobbigt det är dom första gångerna. PUH. Jag tänkte att jag skulle köra mitt Friskis och Svettis-pass som jag har på ett band här hemma. Ah men tjenna. Efter tredje låten trodde jag att jag skulle spy. Jag som alltid brukar kunna köra bandet TRE gånger på rad, hahaha. Den som har snott min kondition får ju gärna ge tillbaks den.
Efter att ha andats lite körde jag för fullt igen. Så en timme blev det tillslut :)
Helt slut i kroppen, men ändå så jävla pigg. Finns det något skönare än när man kommer igång igen? Nej.
Ska bara fixa nytt SATS-kort som jag slarvat bort nånstans. Skräll.

Efter att jag tränat klart fick jag reda på att Gabby klarat uppkörningen så hon har numera körkort! STOOOORT grattis :D
Då tänkte jag: Då måste vi ut och köra. Och så blev det. Mötte upp Gabby och Lollo på stan och drog hem och skulle köra ut våran bil. Problemet var bara att vi inte fick i backen. SNYGGT tänkte vi. Så långt kom vi på våran biltur. Men efter att Gabby ringt till sin pappa och han berättat hur man skulle göra, så gick det så fint så fint :D
Drog till Willys och köpte lite färdkost, sen hem till Lenn och hämtade upp henne, för att sedan åka till Gabbys mamma och bevisa att hon faktiskt hade klarat uppkörningen för att sedan avsluta turen med ett besök hos Stina. Sedan bar det hemmåt. UUH så fin dag.

Bestämde även för att kolla Idol tillsammans. Det är ju från Karlstad idag ju :D Blir fett nice.

Är en aning besviken på vissa människor i mitt liv just nu. Förstår inte riktigt vad jag gör för fel, men men.. kanske är det bara ni som är konstiga? Det är det ingen som vet, iallafall inte jag.
Tur att jag har andra bra vänner som alltid finns där då :) Gabby, Lollo och Stina, ni är så sköna så jag skulle kunna sätta på er. Dock har jag ingen snopp, så det blir litte svårt. Men annars så. Nej, men ärligt. You rock!

På fredag kör vi. Blir dock ingen förfest hos Stina. Istället blir det @ Linns place. Vi giller't.

Nu ska jag äta nått och göra mig lite snygg igen för snart kommer Gabby, Lollo och Stina och hämtar upp mig :D See ya.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Farlig TV det där:D

-98

2008-10-02 @ 12:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0