After all that we've been through, i know we're cool.

Har nyss styrt upp mig en aning . Vankas staden med Gabbygirl soon. Om hon nu snabbar sig lite. Hon måste nämligen duscha innan hon går nånstans. Hon luktar arab annars, och det vill vi bespara karlstadborna.
Måste ha strumpor, deodorant, trosor, mascara.. och lite kläder vore ju absolut inga fel :D och en skinnjacka. Och skor. Fan. Drar iväg det där, men men..
Skulle iofs behöva klippa mig också. Kanske skaffar ork att göra det idag? vem vet..

Inatt sov jag lääääänge. Det blir så när min bejbskiboy sover här, för han är så trött av sig. Så då tvingas jag att sova länge. Men när vi hade sovit i 10 timmar var det nog för min del. Då kunde jag inte tvinga mig kvar längre. Då åkte teven på. 11.15 tyckte jag att han också skulle vakna, men det hade vi ju olika åsikter om.
Har tydligen en väldigt trött pojke.

Nu ska jag styra iordning håret så gott det går. Det är en bad hairday idag. OCH det regnar ute. FUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0