OLA!




Yes, here we go again.
Jag är mer kär än någonsin, och det är troligvis därför jag inte har skrivit något här på ett tag. Jag har fullt upp med att vara glad och kär. Det är pussar och kramar hit och dit, massa skratt och mys.
Men samtidigt har jag fullt upp med att skicka sms. Det är ett jävla liv i denna telefonen vill jag lova. Och vem är det som terroriserar mig? jo, Simon. Hela, och jag menar verkligen hela, min inkorg är fylld med sms från honom. Det går inte 10 min ens mellan smsen. Han är rolig han. 

Idag ska jag jobba. Eller rättare sagt, inatt ska jag jobba. Är så drygt på torsdagar eftersom jag jobbar själv. Men som tur är är det Nicke som jobbar och då blir det kul. Förra torsdagen drev vi som fan. Båda var skittrötta och hungriga så vi bara skrattade åt allt och alla. Så ni som ska till Koriander idag , GÅ HEM. Då blir alla mycket gladare. Speciellt jag och Nicke som också får gå hem!


Ehm , mer då.. jag har bestämt mig för att inte shoppa på ett tag. Har gått otroligt mycket pengar nu. Bara minskar och minskar. Det får bli skärpning nu Frida. Har ju flera kassar här hemma med kläder som jag har varit tvungen att rensa ur för att jag inte får plats med det  garderoben. Ändå är inte garderoben liten. Nej usch , mår bara dåligt av att tänka på det. 

Imorn blir det att dricka oelen hemma hos Simon. Får se vilka som är villiga att hänga på. Får se får se. Men nu ska jag iallafall se vad det finns att äta här hemma. Sen hoppas jag att Viktoria ringer. Hon slutade väl runt 2 har jag för mig. Är ju alltid trevligt att leka lite med henne innan man ska iväg och jobba night. Anyway, byebye, hörs väl om ett år eller två. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0