NAVID MODIRI!

Here i come dude! Eller rättare sagt , here WE come. Är ju inte bara jag som ska dit..
Har längtat till den här dagen ända sen jag fick reda på att dom skulle komma, så det är rätt konstigt nu när dagen äntligen är här. Ska bli så jävla kul och så jääävla bra.
Vet dock inte om det blir någon alkohol för mig idag. Känns lite ovärt. Och jag är ganska oladdad. Konserten blir ju helt nykter eftersom det är på UNO och den är väl klar runt halv 10. Det innebär att man kanske tar första ölen kl 10. Jag kommer inte igång då. Då blir jag bara trött. Dyrt är det också att dricka sig full på krogen. Så jag tror jag bangar idag och kör riktigt riktigt ordentligt imorn istället. MED BRYDARNA :D

Öppnade dagen med Låt Mig Va, så jag är på bra humör nu. Ska ta mig en dusch nu, sen lyssna helt sjukt mycket på Rednex, för att sedan gå över till Navid. Kan det bli bättre ?!
Ja, det kan det faktiskt. Om den klänningen på Monki är snygg. För den ser jävligt snygg ut. Och då har jag min outfit för fredagens utgång klar. Det är bra. Vill även hitta ett par svarta chinos. Har väntat länge på det nu.
Igår köpte jag en helt sjukt mysig tröja på Monki. Den var grå och stickad. I LOOOVE IT! Viktoria köpte en likadan, så nu är vi bär. Köpte även en halsduk där. Eller vad det nu kallas..

Sebastian börjar bli sjuk.. och det undgår nog ingen. Han snörvlar, hostar och tycker allmänt synd om sig själv. Mer kille går det inte att bli. Han blir så ynklig. Och själv bara skrattar jag och är elak.
Jag har länge funderat på om han har en liten liiiten utvecklingsstörning, för grabben måste ha snoret på ett speciellt sätt i näsan. Ligger snoret i högra näsborren, så måste han få över det till vänster näsborre.. ?! VA ?! Snor som snor, vart det än ligger. Men nejnej, det är viktiga saker det.  Lite utvecklingsstörd är han nog.
Men oj-oj-oj vad han är söt också :) Jag älskar dig.

Några mer jag älskar är mina brudar. Jag kan inte säga det nog ofta. Jag tycker om er så fruktansvärt. Går inte en dag utan att jag får ett riktigt gott skratt. Ni är bäst, och ni vet det !

Kommentarer
Postat av: FE¤ERIDKR

WOOOW PARTY OMG LOVE BEER PARTY YEAH BRUDARNA TJA

2008-10-02 @ 15:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0